Żongler

Opowiadanie jest Fanfictionem "Harry'ego Pottera", a jego głównym bohaterem jest Flynn Black, zafascynowany smokami chłopak, który po ukończeniu trzynastu lat, powraca do rodzinnej Wielkiej Brytanii.

Miejsce na reklamy oraz wszelkie powiadomienia jest w zakładce SPAM!

Nie informuję o nowych postach, dlatego też, jeśli chcesz być na bieżąco, polecam dołączyć do obserwatorów.

Szablon dostosowany jest do przeglądarki Google Chrome

Szablon: Firiel
Treść: Firiel
Favicona: Shy;*
Belka: John Frusciante

Kontakt:

GG: 47976418
Mail: Kg200267@gmail.com

poniedziałek, 29 lipca 2013

Ostateczna decyzja

UWAGA!!! Zmieniłam adres na: 
I to właśnie tam będzie prowadzona czwarta (mam nadzieję że ostatnia) wersja tego opowiadania.

PS: Jeśli nadal chcecie być na bieżąco, to proszę również obserwatorów o zmianę adresu bloga na wyżej wymieniony, ponieważ tradycyjnie nie zamierzam informować o nowościach. 

3 komentarze:

  1. No to czekam na piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz :(. Ta wersja naprawdę szła ci dużo lepiej niż poprzednia i żałuję, że chcesz ją porzucić, ale trzymam cię za słowo, że jeszcze kiedyś zabierzesz się za historię Flynna, i błagam, nie porzucaj świata potterowskiego, bo chciałabym nadal czytać twoje opowiadanie, a Władcy Pierścieni (i ogólnie fantasy) nie lubię :).
    Wiem, co czujesz w związku z HP, dla mnie to także część dzieciństwa i mimo, iż pierwszy raz przeczytałam tę książkę niemal 10 lat temu, wciąż mam do niej ogromny sentyment i nadal jest moją ulubioną <3.
    Ale! Czekam na nową wersję ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro to słyszeć. Mimo że czytam Twoje opowiadanie od niedawna i wciąż nie doczytałam go do końca, szkoda mi, że odchodzisz z bloga.

    OdpowiedzUsuń

WIELKA SALA